انواع تردمیل

تردمیل‌های تاشو قابل حمل (پرتابل)

به دنبال این هستید که با تردمیل در خانه فعال تر باشید اما فضا ندارید؟

بهترین تردمیل‌ های تاشو ارائه شده اند که می‌توانند راهی عالی برای جدیت در تمرینات قلبی باشند و در عین حال صرفه جویی زیادی در فضا داشته باشند. تردمیل‌ های تاشو (یا تردمیل‌ های زیر میز) برای فضاهای کوچک ایده‌آل هستند، زیرا برخلاف دوچرخه‌های بیضوی و دوچرخه‌های ورزشی، به‌راحتی می‌توان آن‌ها را نگه داشت.

می‌توانید در حین کار یا تماشای تلویزیون از آن‌ها استفاده کنید و سپس به‌راحتی آن‌ها را زیر تخت یا مبل خود قرار دهید، و چرخ‌های حمل و نقل در آن نیز وجود دارد که جابجایی آن را آسان می‌کند. همچنین قیمت آن نسبت به برندهای سطح بالاتری مانند Peloton و سایر تردمیل‌ های هوشمند، آن را به گزینه‌ای عملی‌تر تبدیل می‌کند‌.

 

یک تردمیل جمع‌وجور تاشو، به‌ویژه زمانی‌که با میز ایستاده همراه شود، می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش مدت زمان پیاده‌روی در طول هفته باشد. و اگر تردمیل شما اجازه سرعت‌هایی را می‌دهد که می‌تواند راه‌رفتن سریع را فعال کند، این به شما کمک می‌کند حداقل 150 دقیقه فعالیت هوازی با شدت متوسط را در هفته انجام دهید که توسط انجمن قلب آمریکا تعیین‌شده‌است.

نوارنقاله بافتی که برای راحتی فوق‌العاده با ویژگی ضد لغزش، ضربه را جذب می‌کند، اثر بالشتکی قوی را برای شما فراهم می‌کند و از زانوها، مچ پا، مفاصل کمر و گردن شما محافظت می‌کند و ورزش شما را ایمن‌تر و راحت‌تر می‌کند.

 

در این سازه از مواد آلومینیومی با استحکام بالا استفاده‌شده‌است، طراحی با ساختار متوازی الاضلاع باعث می‌شود که این تردمیل پایدارتر و بادوام‌تر باشد. برای تنظیم ارتفاع نرده در صورت تمایل از میله‌های فنر گاز استفاده کنید. تنظیمات ارتفاع نرده می‌تواند نیاز کاربر به ارتفاع‌های مختلف را برآورده کند.

از مزیت‌های این تردمیل تاشوندگی سریع بدون نیاز به کار با پیچ و مهره است. چرخ‌های تعبیه‌شده، انتقال تردمیل از یک اتاق به اتاق دیگر را آسان‌تر می‌کند تا بتوانید در هر مکانی تمرین کنید. این تردمیل را می‌توان به صورت عمودی برای جاسازی عمودی یا صاف زیر تخت یا مبل قرار دهید.

 

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید تردمیل تاشو این است که از خود بپرسید چگونه از تردمیل استفاده می‌کنید و اهداف تناسب اندام شما چیست. هدف نهایی شما به تعیین تمام ملاحظات دیگر برای این تردمیل‌ های تاشو کوچک‌تر کمک می‌کند. اینکه آیا به روال تناسب اندام بازگشته‌اید و فقط برای پیاده‌روی آهسته به یک تردمیل با کاربری آسان نیاز دارید؟ آیا عمدتاً به دنبال یک تردمیل فوق فشرده برای جفت شدن با میز ایستاده خود هستید یا به دنبال دویدن جدی هستید؟

اگر برای مسابقه تمرین می کنید و نیاز به یک جایگزین تمرین خانگی برای آب و هوای نامساعد یا صبح‌های تاریک دارید، تردمیل تاشو یک گزینه عالی است. تردمیل تاشو، جزو تجهیزات ورزشی جمع و جور است، بنابراین در اشغال فضای شما صرفه‌جویی می‌کند و هنوز بسیاری از ویژگی‌های هوشمند تردمیل را ارائه می‌دهند.

 

نکات خرید تردمیل تاشو و قابل حمل :

تردمیل‌ های تاشو در طیف وسیعی از اندازه‌ها هستند و ممکن است به‌طور کامل جمع شوند یا در صورت عدم استفاده به صورت عمودی بایستند. برای انتخاب اندازه تردمیل تاشو، حتما فضای خود را اندازه بگیرید و ابعاد تردمیل را در لیست محصولات بررسی کنید. شما باید ابعاد تردمیل را در زمان تنظیم کامل و زمانی که تا‌شده است بدانید تا مطمئن‌شوید که برای هر دو فضا مناسب است. اگر به دنبال تردمیلی هستید که به‌طور منظم آن را در یک فضای کوچک مانند زیر تخت یا در کمد نگه‌داری کنید، بررسی کنید که تردمیل دارای چرخ باشد تا بتوانید به‌راحتی آن را به داخل و خارج از محل نگه‌داری ببرید.

 

انتخاب تردمیلی که حرکت آن برای شما آسان باشد، کلیدی است. اگر به‌راحتی می‌توانید وسایل ورزشی خود را در محل تمرین خود قراردهید، آن‌گاه اینرسی کمتری برای شروع تمرین وجود خواهد داشت و هر کار کوچکی که می‌توانید انجام دهید تا احتمال ورزش را افزایش دهید که به ثبات کمک می‌کند، و نیمی از کار است.

لازم به یادآوری است که تعداد بسیارکمی از تردمیل‌ های مدرن کاملاً تا می‌شوند و در صورت تاشدن بیشتر به شکل V خواهند بود.

 

بسیاری از تردمیل‌ های تاشو محدودیت‌های حداکثر وزن کاربر نسبتاً کمی دارند، بنابراین مطمئن شوید که تردمیل می‌تواند وزن شما را تطبیق دهد.

تردمیل‌ ها معمولاً دارای محدودیت وزنی بین 90 تا 136 کیلوگرم (200 تا 300 پوند) هستند.

دیدگاهتان را بنویسید