سرویس و تعمیر تردمیل

بررسی تردمیل قبل از ورزش

جهت محافظت از تردمیل، قبل از هر بار استفاده مطمئن شوید که در اتصالات پارگی وجود نداشته باشد.

از سفت‌بودن پیچ‌ها اطمینان داشته باشید.

 

در صورت پاره‌بودن مت یا زیر انداز تردمیل، لطفا تا زمان تعویض آن از تردمیل استفاده نکنید.

اطمینان حاصل کنید که کلید ایمنی(Safety Key) روی تردمیل باشد.

 

احیانا اگر در حین استفاده از تردمیل متوجه مشکلی در عملکرد دستگاه شدید، بلافاصله از روی آن پائین‌آمده و تردمیل را خاموش کنید و در اسرع‌وقت با تعمیرکاران تردمیل تماس حاصل کنید (پیشگیری بهتر از درمان است).

 

 

به دلیل اینکه قسمت‌هایی از تردمیل روغن کاری می‌شود احتمال نشت روغن یا گریس وجود دارد. بنابراین با استفاده از زیر انداز و کفپوش از سطوح زیر دستگاه تردمیل خود مراقبت کنید.

تسمه تردمیل یا نوارنقاله تردمیل یکی از اصلی‌ترین بخش‌های تردمیل است که با قدرت موتور تردمیل به چرخش درمی‌آید و باعث می‌شود تردمیل شروع به کار کند. مقاومت تسمه تردمیل به این دلیل دارای اهمیت زیادی می‌باشد که مستقیما کف پای شخص دونده بر روی آن قراردارد و دائما در حال چرخش است.

برخورد بین عرشه و تسمه تردمیل نقش مهمی در عملکرد و عمر مفید این دستگاه ورزشی دارد. به همین علت، محافظت از این نقطه از تردمیل مهم می‌باشد و روغن کاری این قسمت از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

 

تردمیلی که به تازگی خریداری‌شده را حتما بعد از 20 ساعت کارکردن تردمیل، با روغن مخصوص تردمیل برای اولین بار روغن کاری کنید. البته که برای دفعات بعد می‌بایست حدود هر 30 ساعت استفاده از تردمیل، عملیات روانکاری آن انجام شود. باتوجه به تخصص تیم دکتر تردمیل در زمینه روغن تردمیل، توصیه می‌کنیم روغن تردمیل در کیفیت‌های مختلف را در وبسایت ما بررسی‌کرده و روغن تردمیل مناسب تردمیل خود را با خیالی آسوده تهیه کنید.

 

 

به شما تبریک می گوئیم…

چون فردی هستید که برای تردمیل خود ارزش قائل هستید و هر روغن سیلیکونی با هر گرید و کیفیتی را برای تردمیل خود استفاده نمی‌کنید.

و از شما متشکریم…

چون به دانش تیم دکتر تردمیل اعتمادکرده و برای تهیه روغن تردمیل به وب‌سایت ما مراجعه کردید. ما هم باکیفیت‌ترین روغن تردمیل را به شما ورزشکار محترم عرضه می‌کنیم.

 

 

دکتر تردمیل با معرفی خواص و کاربرد روغن سیلیکون (روغن مخصوص تردمیل) به شما این امکان را می‌دهد که با آگاهی کامل، روغن مناسب تردمیل‌تان را انتخاب کنید.
همچنین با مطالعه مقاله زیر می‌توانید بعد از انتخاب روغن تردمیل مناسب، با نحوه استفاده و روغن کاری درست واصولی تردمیل آشنا شوید.

 

برای روغن کاری اصولی تردمیل، می‌توانید مقاله آموزش جامع روغن کاری تردمیل را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید