انواع تردمیل

بهترین تردمیل‌ های مکانیکی

تردمیل مکانیکی

دوستی پایدار تردمیل و طبیعت…!

 

در سال‌های اخیر، برخی شرکت‌ها و طراحان، به دنبال تولید تردمیل‌هایی با استفاده از مواد قابل تجدید، بازیافت‌پذیر و طبیعی بوده‌اند که ضرر کمتری به محیط زیست وارد کنند.

بعضی از این تلاش‌ها شامل استفاده از چوب، بامبو، فیبر سلولزی، پلاستیک‌های قابل تجدید و حتی طلا و نقره بازیافتی برای ساخت بخش‌های مختلف تردمیل هستند. همچنین، برخی شرکت‌ها به دنبال استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر برای تأمین نیازهای انرژی تردمیل هستند.

 

اولین و مهم‌ترین دلیلی كه مردم این دستگاه را برای ورزش انتخاب می‌‌كنند استفاده راحت از آن است. تردمیل این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد که در هر زمان و شرایطی، هوای برفی و بارانی، سرد یا گرم به‌راحتی ورزش کنید. با خرید تردمیل دیگر در ترافیك سنگین شهری وقت‌تان را برای رسیدن به باشگاه ورزشی هدر نمی‌‌دهید. هنگام ورزش می‌‌توانید همزمان تلویزیون تماشا كنید یا به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید.

 

 

اير رانر يا تردميل مکانيکی، يک تردميل بدون موتور و منحنی شکل می‌باشد که نيروی لازم برای به‌حرکت‌درآوردن تسمه در آن، از نيرويی که دونده بر سطح منحنی وارد می‌کند تأمين می‌شود.

به همين خاطر توليد دستگاهی براي شبيه‌سازی فرم صحيح دويدن بر روی تردميل‌ های بدون موتور برخلاف تصور عموم، کار راحتی نمی‌باشد و نياز به محاسبات مهندسی دقيق و استفاده از قطعات با کيفيت بالا دارد.

 

عده‌ای از افراد در طول روز به دليل عوامل مختلف مانند حضور در محل کار، مدت‌زمان لازم براي رفتن به باشگاه‌های ورزشی را ندارند. اما تردميل مکانيکی وسيله‌ای است که جزء وسايل ورزشی خانگی نيز به‌حساب می‌آيد و می‌تواند به‌راحتی توسط افراد در منزل مورد‌استفاده قرار بگيرد.

 

  • اسم دیگر تردمیل مکانیکی، تردمیل مگنتی است.

 

  • تردمیل برقی و مکانیکی در مقابل یکدیگر قرار دارند.

 

شاید به نظر بیاید که تردمیل‌ های مکانیکی فایده‌ای نسبت به تردمیل برقی ندارند و به اندازه آن‌ها کاربردی نیستند، اما باید بدانید در دنیای حرفه‌ای ورزش از تردمیل‌ های مکانیکی استقبال بیشتری شده است و ویژگی‌های مثبتی دارد که تردمیل برقی از آن بی‌بهره است. تردمیل‌ های مکانیکی هیچ موتوری ندارند و بدون نیروی برق کار می‌کنند.

در تردمیل مکانیکی نیروی انسانی باعث به‌حرکت درآوردن تسمه می‌شود و شما برای حرکت نیازی نیست دکمه‌ای را فشار دهید تا تردمیل شروع به کار کند. در واقع شروع، خاتمه، سرعت دادن و نگه‌داشتن دستگاه به عهده خودتان است.

در تردميل‌ های مکانيکی بر خلاف تردميل‌ های برقی شما خود بايد تردميل را راه بياندازيد. تسمه ای در کف تردميل وجود دارد که اگر شما آن را به‌حرکت درآوريد تردميل شروع به حرکت می‌کند.

در واقع برای به‌حرکت درآوردن تسمه قرار نيست کار خاصی انجام دهيد شما روی تردميل قرار بگيريد و شروع به حرکت کنيد بلافاصله تسمه‌ی تردميل به‌حرکت درمی‌آيد. تسمه تردميل متناسب با سرعت دويدن شما حرکت می‌کند هرچه سرعت شما بيشتر شود و در قسمت های جلوی منحنی گام برداريد سرعت حرکت تردميل نيز بيشتر خواهد شد.

 

تردميل اسالت اليت يکي از دو مدل 2021 شرکت اسالت امريکا می‌باشد که با گارانتي مادام العمر تسمه، کار را براي ساير رقبای خود به‌شدت سخت کرده است.

 

ويژگی‌های تردميل مکانيکی اسالت مدل اليت :

تسمه آنتی شوک

مانيتور با خوانایی بالا

داراي bluetooth و ANT+

روان‌ترين مدل حال حاضر دنيا

اتصال به نرم‌افزار کراس فيت اسالت

برخورداری از استيل ضد زنگ و ضد خوردگی

در مقايسه با ساير دستگاه سبک وزن است.

قابل تحمل با وزن حدود 160 کيلوگرم را در حال دويدن دارد.

به دليل کيفيت بسيار بالای مواد کاربردی تسمه، اين تردميل دارای گارانتی مادام العمر می‌باشد.

تردميل اسالت مدل پرو دومين مدل 2021 معرفی‌شده توسط اين شرکت آمريکايی می‌باشد که در شکل ظاهری سعی‌کرده جزئيات را همانند مدل قديمی‌تر و محبوب خود حفظ‌ کند اما از لحاظ قطعات و کيفيت، تغييرات بسيار مثبتی را ايجاد کرده‌است.

 

ويژگی‌های تردميل اسالت مدل پرو :

تسمه آنتی شوک

مانيتور با خوانايي بالا

دارای bluetooth و ANT+

اتصال به نرم‌افزار کراس فيت اسالت

گارانتی تسمه تا 246 هزار کيلومتر (150 هزار مايل)

استفاده از قطعات داخلی ضد خوردگی (مقاوم در برابر کاهش کارايی و کيفيت در اثر استفاده)

 

مزايای تردميل مکانيکی :

به‌راحتی به‌حرکت درمی‌آيند و بسيار کاربردی هستند.

به‌راحتی در محيط‌های بدون برق قابل استفاده است.

می‌توانند تا 30 درصد چربی سوزی بيشتری را در شرايط يکسان نسبت به تردميل‌ های برقی ايجاد کنند.

اين دستگاه دارای حجم کمتری است و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

به‌علت نداشتن موتور الکتريکی سبک­‌تر از تردميل‌ های برقی است و در نتيجه جابجايی آن برای شما آسان‌تر است.

از ديگر فوايد اين نوع تردميل داشتن سر و صدای کمتر نسبت‌به تردميل‌ های برقی است. که باعث می‌شود برای محيط‌های اداری و خانگی مناسب باشد.

 

در صورت خريد مدل‌های با کيفيت و ارجينال (اسالت و ساير برندهای آمريکايی) به‌دليل نياز بسيار کم به تعمير و نگه‌داری، در هزينه‌های بلندمدت شما بسيار صرفه‌جويی می‌شود.

ابعاد تسمه اين نوع تردميل مکانيکی حدود 150 در 48 سانتی‌متر است و فضای زيادی را در اختيار شما قرار می‌دهد.

به‌دليل دامنه‌ی حرکتی بيشتر، عضلات سرينی(ناحیه باسن) شما در فشار بيشتری قرار می‌گيرند.

شما با حرکت پای خود اين نوع تردميل را به‌حرکت درمی‌آوريد. به‌همين‌دليل انرژی بيشتری را منتقل می‌کند و عضلات پای شما را تقويت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید