تردمیل

اقتصادی‌ترین تردمیل‌ های خانگی

اقتصادی‌ترین تردمیل‌ های خانگی، تردمیل‌های خانگی بدون موتور هستند.

همان‌طور که از نامش آشکار است، یک تردمیل خانگی بدون موتور با حرکت شما بر روی تسمه شروع به کار می کند. این تردمیل ها معمولا ارزان‌ترین نوع در بازار هستند زیرا با برق کار نمی‌کنند و دارای موتور نیستند و صرفا با نیروی مکانیکی کار می‌کنند.

 

با این حال، آیا تردمیل خانگی برای تمرین خوب است؟ اگر واقعا می‌خواهید تمرین‌هایی سخت انجام دهید، این تردمیل ها می‌توانند تاثیر بالایی داشته باشند. آن‌ها راه‌حلی عالی در محدوده بودجه کم با تاثیر بالای ورزشی هستند.

 

تردمیل Nordictrack EXP 7.1 دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی است که با برنامه iFit سازگار است. هنگامی‌که با مسیرهای تعاملی استفاده می‌شود، تردمیل به‌طور خودکار سرعت و شیب شما را برای تقلید از زمین در ویدیوهای مسیر از پیش ضبط‌ شده تنظیم می‌کند. اشتراک 15 دلاری در ماه برای دویدن تردمیل مورد نیاز است، و همچنین شامل یوگا به رهبری مربی، تمرینات متقابل و تمرینات قدرتی برای تکمیل روال تمرینی شما می‌شود.

 

تردمیل Proform Carbon T7 که 999 دلار می‌باشد را درنظر بگیرید؛ این تردمیل هوشمند با کیفیت بالا دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی داخلی است که نه تنها داده‌های دویدن شما را نشان می‌دهد و ذخیره می‌کند، بلکه می‌تواند ویدیوهای تمرینی تعاملی را پخش کند تا دویدن شما جذاب و موثر باشد.

این دستگاه دارای برنامه‌ای ست که برای 30 روز اول همراه با تردمیل ارائه می‌شود و پس از آن 15 دلار در ماه برای اشتراک فردی یا 39 دلار در ماه برای خانواده (در کل پنج کاربر) است. این برنامه همچنین گزینه‌های مسیر تعاملی را ارائه می‌دهد که به‌طور خودکار سرعت و شیب تردمیل را در حین حرکت تنظیم می‌کند. هر جلسه تمرین را ضبط می‌کند و پیشرفت شما را ردیابی می‌کند، به‌علاوه به شما امکان می‌دهد تمرینات را در برنامه‌های تناسب اندام مانند Strava آپلود کنید.

 

 

تردمیل XTERRA Fitness TR150 یکی دیگر از گزینه‌های تردمیل های تاشو با کیفیت بالا مشابه مدل معمولی است، اما با قیمت کمتر از نصف. درحالی که این تفاوت شاید در لیست ویژگی‌های جزئی‌تر آن منعکس شود، هنوز هم یک پلتفرم عالی برای تمرین شما ارائه می‌کند.

این تردمیل با یک حرکت تا می‌شود، پایه آن بالا می‌آید تا به پایه کنسول برسد. پهنای باند آن 16 اینچ و طول 50 اینچ است که کل پایه را نیز از Schwinn کوچک‌تر می‌کند : تقریباً شش اینچ کوتاه‌تر و هفت اینچ باریک‌تر. این برای باشگاه‌های ورزشی خانگی یا آپارتمان‌هایی که نه تنها می‌خواهید تردمیل را در فضای کوچکی ذخیره کنید، بلکه فضای زیادی برای استفاده از آن ندارید، ایده‌آل است.

 

برای آشنایی بیشتر با تردمیل های تاشو می‌توانید به مقاله ی تردمیل های تاشو قابل حمل مراجعه کنید.

 

 

تردمیل Goplus با قیمتی حتی مقرون به صرفه‌تر از مدل XTERRA، ارزان‌ترین گزینه در لیست ما است. همچنین به‌طور متفاوتی نسبت به بقیه گزینه‌های موجود در این لیست تا می‌شود به این صورت که به‌جای اینکه پایه به سمت بالا برود تا به کنسول برسد، بازوها قابل جداشدن هستند و کنسول در دو طرف پایه تا می‌شود. این کار استفاده از آن را در زیر میز ایستاده یا سُر خوردن زیر تخت برای نگه‌داری آسان بسیار ساده می‌کند.

همچنین دارای تسمه دویدن باریک‌تر از سایر گزینه‌های موجود در این لیست است که ضخامت در حدود چهار اینچ، عرض ۱۶ و ۴۰ اینچ طول دارد. به‌طور کلی ردپای کوچک‌تری ایجاد می‌کند : طول آن 49 اینچ و عرض آن 22 اینچ است که به آن اجازه می‌دهد در اکثر کمدهای کت به صورت عمودی برای نگه‌داری قرار بگیرد.

این تردمیل سبک‌تر است که برای سرعت‌های کمی کمتر از سایرین با وزن بیشتر طراحی شده‌است. حداکثر سرعت Goplus با برداشتن پایه و ریل 2.5 مایل در ساعت (معادل 4.02 کیلومتر بر ساعت) است که یک سرعت پیاده‌روی سریع است. با بلندشدن پایه و دستگیره‌های متصل، حداکثر سرعت 7.5 مایل در ساعت (معادل 12.07 کیلومتر بر ساعت) است.

 

تردمیل Goplus 2 in 1 دارای چندین ویژگی دیگر است که آن را برای استفاده در زمانی‌که روی میز ایستاده کار می‌کنید ایده‌آل می‌کند. یکی از آن‌ها سطح صدا است : موتور کم‌مصرف به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که در محل کار یا در مجاورت سایر افرادی که در خانه با شما کار می‌کنند، ساکت‌تر باشد و کمتر اختلال ایجاد کند. علاوه‌بر این، سرعت از طریق یک کنترل از راه دور به جای دکمه‌های روی کنسول کنترل می‌شود. بنابراین هنگامی‌که پایه تا می‌شود، تنظیم سرعت هنوز به‌راحتی در دسترس است.

 

صفحه نمایش کنسول به‌طور خودکار بین زمان، سرعت، مسافت و کالری سوزانده‌شده هنگام تمرین تغییر می‌کند. همچنین دارای یک بلندگوی داخلی است تا بتوانید موسیقی یا پادکست را از گوشی خود پخش کنید. همچنین می‌توانید تردمیل Goplus را از طریق اپلیکیشن Gymax به گوشی خود متصل کنید که به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های تمرین خود را ضبط کنید و همچنین سرعت تردمیل را از طریق گوشی خود کنترل کنید که اتفاقا استفاده از این برنامه رایگان، بسیار ساده است.

دیدگاهتان را بنویسید